Borås

Hade en fin minisemester i Borås!
Hur underbart som helst och jag fick shoppa mig lite. Fick även träffat vännen som övergett en för kärlek och en annan stad. Men what a girl to do. Bara sätta sig på bussen och ses så blir allt som vanligt!
Otroligt fin stad och där gick jag alldeles ledig och lycklig. Något ja borde ta med mig till hösten när de tunga uppdraget av att slutföra börjar..
Måste dock meddela att människorna i Borås verkar mycket lugnare än här och sen var uteställena otroligt trevliga. Med härliga glada människor länge sen man hitta sådana hemma här.,
Efterlysning på er.

Ikväll blir de lugnt  alldeles lugnt. Efter lite träning så sitter jag i soffan och har bokat upp hela kvällen med tv:n ja de var länge sen men så skönt de ska bli!

//Fixarsork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0