En vecka kvar!

Så var de dags om en vecka startar skolan. Sista terminen sen ändras allt och vi får se vart livet tar vägen i januari.
Är inte så pepp på sista terminen men har bestämt mig att ja ska bara igenom den!

Igår blev de middag med eg gammal vän. Vi åt och gick igenom vårt liv tillsammans. De är förträffligt vad man har hunnit med saker ibland! Sedan gick vi ut och dansade dock så fick vi avlägsna oss innan stängningsdags. Mest min orsak kände att jag inte riktigt orkade och då kunde man likagärna gå hem.
Trist men sant!

Idag har livets lugna lagt sig över mig och jag har mest sett film och diskuterat gårdagen med vännen. Mer än så blev de inte! Skönt att få ha sådana här dagar,

Veckan som kommer blir till att njuta av och vila upp mig på.. Snart drar mitt liv igång igen.

// Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0