Händelserika dagar.

Nu var de sådär fantastiskt länge sen igen. Har haft några hektiska dagar med ett besök i de värmlänska skogarna. Hmm Vet inte riktigt i vilken ände man ska börja dra i. Men kan väl delge lite information om att en kusin fyllde trettio. Sedan var vi på ett fantastiskt ute ställe som heter Bryggan. Mysigt och man sitter ju i princip i älven. Riktigt fint sommarminne som jag ska packa ned i min lilla väska.
En minst sagt händelserik helg med återseende ifrån människor jag inte träffats sen jag var 20. Ja och de var ju ett tag sen.
Så nu när jag har kommit hem har jag mest hunnit träna, sova och jobba. På onsdag sticker jag till Borås för en kalashelg och återträff med Soff.. Längtar som få!

// Fixarsork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0