Seg dag

Idag har varit en riktigt seg dag. Efter lite jobb blev de smula ned på stan ta en fika med Fina Carina för att sedan gå och ströshoppa en kalender men även en kryddhylla!
Så mycket rea nu så man blir hela vimmelkantig vet inte riktigt vart man ska börja leta!

Känns faktiskt riktigt segt denna höst med tanke på vad jag har framför mig.
Har en fantastisk C-uppsats och inte blev man gladare när man köpte kalendern. Ångesten väcktes nog till liv efter inköpet av kalendern. Ser framför mig hur den fylls upp och hur timmarna för varje dag blir färre och färre.
Privatliv och roliga saker såsom resor är denna höst uteslutet. Försöker se detta som en positiv grej att jag snart är klar men de är lite svårt att tänka så just nu. Kan ju bli bättre med tiden men vi får väl se.

Jag är ju iaf frisk och har hela livet framför mig.
Tjihooo!

Kommentarer
Postat av: Em

Vi kommer heja & stöta dig som bara den. Kram

2011-08-01 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0