25 julfirandet med underbara Farmor

Så var ett julfirande till ända.
Så fantastiskt mysigt när nästan hela familjen är samlad hur ensam jag än känner mig så vet jag att jag aldrig kommer bli ensam. Har en fantastiskt fin släkt som jag umgås med i ur och skur.
Fick massa fina presenter. Blandannat böcker som jag velat läsa jätte länge. De fina med detta är att jag inte önskat mig dessa utan släkten har gissat sig fram till dessa. Då vet man att man verkligen känner varandra.

Här är min härliga klapphög!.

Nu ska jag ut och handla lite frukost och mat tills kvällen. Sen blir de Adelespelande natten lång en av hennes skivor låg ju nämligen i ett paket! Lucky me.

//Fixarsorken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0