Efter detta seminarium var de bara två kvar...

Så skönt att få sova ut.
Idag laddar jag inför seminarie två efter detta seminarium har jag endast 2 seminarium kvar och då betyder de att snart är skolan slut.
Snart snart snart får jag börja jobba heltid göra saker som jag gillar och inte bry mig om vilken tenta eller bok som ja ska ha härnäst.
Så så så skönt.

Ska snart sätta mig och plugga inför mitt seminarium är dock en riktigt rolig kurs för en gångsskull den handlar om skolpolitik och vi har en fantastisk lärare som avdramatiserar politik.
Riktigt roligt och intressant att se hur folk säger att de egentligen inte är politiskt intresserade men när läraren drar upp olika samhällsproblem har alla helt plötsligt en åsikt.. Hmm mycket spännande.

Ne nu blir de plugg och återigen plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0