Fantastisk helg har lidit emot sitt slut.

Efter en minst sagt händelserik helg! Så startar jag måndagen med tvättstuga.
Värsta jag vet att ha tvättstuga på morgnar. Hmm dock är de fullkomligt omöjligt att få tag i en tid i mitt hus. Så de är bara stå ut.
Men idag blir de hemma mys och fixa med skolprojekt!
Har ju åtta uppsatser att läsa så de blir lite att göra!
Sen resten av veckan blir rätt mysig då ska jag bara lyssna på lite uppsatser och kanske ha lite diskussioner.
På fredag läggs min uppsats upp är riktigt nervig men what to do!
Bara lyssna på vad de har att säga och ta till sig de.

Jag lovade julpyntsvisning på bloggen. Ni får allt vänta lite till har inte riktigt hunnit klart :P

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0