Härliga härliga barn

Så var de fredag igen!.
Igår umgicks jag med mina underbara sysslingbarn och lekte rövare. Säger bara stackars föräldrar som får städa upp kaoset efter mig :)
Vi bakade peppisar och lekte kurragömma.
Så härligt med barn de är så sjukt ärliga och alltid har de något på språng. Älskar de och självklart kan jag sakna de när jag går hem.
Kanske får sno med mig ett barn hem :)

Idag blir de jobb och sedan hemmafix.
Måste vara hemma och fixa lite pynt och lite med skolan.
Så trött på kaoset hemma hos mig..
Igår fixade ja min adventsljustake. Så nu börjar julen krypa in snabbt! ;)

Ha en fin dag.
//Fixarsorken.

Kommentarer
Postat av: Em

Dom älskar verkligen att umgås med dig. Bara man säger ditt namn och att du ska komma över, hälsa på så skiner dom upp som små solar :)

2011-12-05 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0