Mitt i ett äventyr

Så var kryssningen till ända.
Fantastiskt julbord och dans med en vurpa blev de.
Otroligt fina människor som jag fick umgås med. Stormen mojnade inte under lördagen utan de fortsatte,
Så många människor på båten mådde riktigt illa jag däremot gillar när de gungar så jag njöt bara av de vita gässen ute på havet.

Måste få bara lite kryptiskt såhär få säga för kommande prövningar i mitt liv:
Glöm inte kvällen nu!
Den kvällen som var underbar och härlig.
I en salig blandning av människor och livshistorier som knöts samman.
Lägger ned denna kväll i den där lådan där jag sparar på fina minnen.

Tack mina kära kryssningsresenärer.

//Fixarsorken,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0