Hemska vecka!!!

Har haft vad man lugnt kan säga en katastrof vecka. Har inte orkat ens att titta in och se mitt liv ur ett bloggandets perspektiv. De verkar iaf som de mesta ordnar upp sig och de brukar det ju göra. Men de är sjukt jobbigt när man blir nedslagen och måste resa sig igen. Skönt att man har sådana fantastiska vänner som kan skämta med en som livets helveten!!!

Men nu vill jag faktiskt att denna vecka ska vara över så jag kan börja se framemot livet och min 25årsdag som närmar sig med stormsteg. Börjar faktiskt längta lite efter att ha släkt och vänner över för att fira. Dock vet jag inte riktigt vad vi ska göra men något kommer vi nog på...

Fick höra en superbra låt av min kära arbetskamrat i helgen.. Fantastiskt kul låt ska se om jag kan hitta den så ni får en liten känsla av vilken chock jag fick när jag fick höra den live.....

Ne nu får vi hoppas på att allt negativt som ska vara negativt har ramlat in och att nästa vecka startar with a smile!!

/ Fixarsork..

Kommentarer
Postat av: Em

Vad jobbigt hoppas de vänder snart. Vi saknar dig hoppas du kan hälsa på snart ;)

2011-02-14 @ 07:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0