Idag för 20 år sen

Idag för 20 år sedan hände något fantastiskt. Jag fick en syster en syster som jag längtat efter mer än vad många kanske gör. Det trista i denna historia är nog att hon var sjuk och att jag fick se henne första gången igenom en kuvös. Efter många hemfärdförsök lyckades det och vi fick hem min syster som jag fick namnge.
Namnet blev en av mina bättre kompisar som jag hade i femårsåldern..
Sen följde många år av läkarbesök och oroliga färder med ambulans och ångest att man kanske inte kommer få ha kvar sin syster.
Men idag med facit i hand finns hon här och trots att vi har bråkat som alla andra syskon och man tröttnat på varandra ibland. Så älskar jag henne över allt annat och är tacksam för att jag har fått ha en kvar i min familj.
Så nu hoppas jag en dag som denna att du kommer ha en fantastisk födelsedag....


// Fixarsork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0