Måndagsstart

Usch va trött jag var idag!!
Fick lov att lägga mig och vila en stund till. Men nu känner jag att måndagen får tillåtelse att starta. Idag blir det en ny kurs nya tag trots att tentan i fredags gick sådär. Får vänta tre veckor innan jag får svar på denna härliga tenta.
Ser iaf fram emot en eftermiddagsträning med Sara skönt att ha en träningskompis som tvingar med en till gymmet. För nu har de verkligen varït på nåder de gånger jag följt med :D
Energin kommer nog med våren får hoppas på de.
Har haft en riktigt mysig helg med shopping med mami och sen melodifestivalen med vänner och bekanta. Riktigt trevligt faktiskt.

Så nu denna vecka ska vi kanske punkta upp vilka härliga saker jag ska ta tag i:
* Skolan verkligen nu. Se till att få in alla inlämningupggifter klara.
* Träna så att de spritter i hela kroppen
* Ha roligt. De punkten är nog den viktigaste på hela listan...

Fixarsork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0