Tentavecka!

Nu har man ju antagit sig ytterligare en tentavecka. Dagarna blir fulltecknade av plugg men även av annat kreativt, såsom att baka bullar träna lite extra på gymmet. Det är konstigt hur motiverad man kan bli av att ha tenta vecka. Iaf motiverad att göra allt annat förutom att plugga till tentan. Men skärpning på mig vill ju klara av tentan så de gäller att sätta sig ned och verkligen plugga nu....

Har haft en riktigt fin förra vecka med många roliga inslag.. Börjar komma in i någon slags vardag i lägenheten har ju snart bott här i 9 månader. Så man börjar känna att de är ens hem vilket är skönt...
Vill nu mest att snön ska smälta så jag kan få ut och gå eller springa kanske? Ska man våga sig på ett par varv i kusens backe?? Vet inte om man fixar de men man kan ju alltid pröva.

Ne nu blir de fokus på matematikresten av dagen förutom den där härliga timmen då jag och Sara ska gymma. Den kan man ju lugnt säga att jag längtar till just nu!!

// Fixarsork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0