Afrikanska rytmer och konserter vad blir av ens liv?

Var på kusinens konsert igår som hon hade med sin gymnasieklass. De flög igenom 50, 60, 70 och 80talet.
Riktigt roligt och kusinen gjorde ett super jobb med gitarren...
Så kul att se när deras klass spelade de verkar ha riktigt roligt tillsammans. Lite att man själv längtar tillbaka till samhörigheten man hade i sin klass.. Kanske inte gymnasiet för mig utan snarare högstadiet.

Så träningsbiten har överkommit skräcken med pilatesbollen. Sist jag tränade kunde jag till och med göra sneda sit-ups. Lycka tänkte jag och idag är jag väl inte lika lycklig har sjukt ont i sidorna av magpartiet. Känns som jag har en kroppsskena på mig. Men ikväll blir de dansa med Elin. Tydligen är de en salig kompott av jazz, afrikansk och massa andra danser som man får pröva på.. Får se hur mkt ork som finns i denna kropp efter det passet.


Är sjukt nöjd att de börjar bli ljusare och att våren börjar göra sitt intåg. Jag bestämmer härmed att våren är på väg och ingen mer snö nu tack. Älskar vårmornar när solen saktiligen går upp och luften är frisk. Mys på den de är vad de är,


// Fixarsork.


Kommentarer
Postat av: Terese

Härligt med nostalgisk musik! Jag kan också sakna högstadietiden ibland, livet kändes så mycket enklare då och man umgicks med med folk. (eller så är det bara jag som blivit mer osocial ;) ) Tänk att det är 8½ år sen vi slutade 9:an, det känns läskigt längesen.



Va roligt att du håller i träningen, you go girl! =)

2011-02-06 @ 14:16:30
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0