Grattis i efterskott långt efter.

Min kära kusin fyllde 14år och vi var på kalas i lördags :D
Hemska Johanna trodde ju hon fyllde 15 men hon verkade ta de med ro.
Hon fick superfina presenter och så en fantastisk skönsång ifrån oss. :D Kanske ljuger lite på den punkten men what a girl to do.
Älskar verkligen att vara med min släkt tror till och med att jag kan ha världens bästa släkt....
Alltid när vi ses och umgås är de avslappnat och de känns som man vet vart man har varandra...
Vill inte byta ut dem för något annat i världens..

Blev inbjuden till konsert på onsdag..
En av mina kusiner har konsert med sin musikklass. Ska bli superkul och fick lite försmak på vilka låtar som skall komma. De blir lite aint no mountain high enough även annat smått och gott.

Avslutar inlägget med lite visdomsord ifrån mig:
Lycka är när man får umgås i ett rum med människor som förstår och älskar en...

Nu ska de röras ihop lite frukost..
// fixarsork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0