Ledig.

Tror jag har svårt att vara ledig. Känner mig nästan lite deprimerad när jag är ledig. Borde kanske vara ledig oftare så jag kan träna på att inte bli deprimerad... :D
Men trots ledighet försöker jag fylla dagarna med intressanta saker såsom att diska, städa och träna. Usch och fy vad trist de låter när man skriver ut de. Skulle helst av allt vilja boka en weekendbiljett någonstans och försvinna ett tag. Härliga tanke, den ska jag nog hålla kvar medan jag går igenom min lilla to-do-list idag.


Girl oversea called:
Gud vad glad jag blir när du ringer. Lycklig jag blir och när vi lägger på blir jag otroligt arg, ledsen att du inte bor närmare.
Saknar våra promenader och köttbullskvällar. Eller kvällarna när vi bara låg och funderade på vart livet skulle ta oss.. Men de fina är att när vi ses tar vi igen vår tid tillsammans som vi inte gjort något annat än att umgåtts..

Gymmet:
Var som sagt på gymmet igår. Kl 18 entrade jag mitt lilla gym och det gjorde hela min lilla stad oxå. Fantastiskt mycket folk och jag vart lite irriterad.. Tycker inte om att behöva stå och vänta på mina favoritmaskiner...
Men idag tänkte jag traska ned ganska snart förhoppningsvis har staden ett jobb att gå till idag så jag kan få vara lite ifred på gymmet..

Nu blir de ut i solen och in till löpbandet

// fixarsorken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0