Ny kurs, nya tag?

Jaha då var vi där igen. Kursstart och matematik på schemat. Om jag var nervös när jag trippade till skolan i måndags men jag måste erkänna att de faktiskt har gått bra. Tycker konstigt nog att de till och med är lite roligt.
Har en fantastiskt mattelärare som hjälper en på vägen det är verkligen guldvärt.

Igår blev det långpromenad med Kricke, kolla om hostan som jag haft ett tag lagt sig vilket den verkar ha gjort. Så idag blir det lite stallfix med Kricke och ikväll ska jag äntligen inta gymmet och tjejavdelningen på Sydpoolen. Längtar faktiskt lite, ska bli skönt att komma igång med träningen och få energi så man orkar med de härliga i livet.

Har ju en stor badmintonturneringen som ska gå av stapeln nästa vecka. Tydligen ska ja och Papi tävla mot varann. Så roligt att få tävla med Papi speciellt när han alltid är så förstående och trevlig när vi spelar. (verkligen inte)....

Nu blir de ut i solen på med långkalingarna så man inte fryser.....

// Fixarsork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0