Nyårskrönika?

Jag vet att jag borde göra en nyårskrönika av året som har gått.
Vill faktiskt inte göra någon för att de har nog varit ett av mina tuffaste år.
Jag har nog verkligen fått omvärdera, växa upp och inse att jag måste ta tag i mitt roder om de ska gå som jag vill.
Kanske låter konstigt att jag inte förstått de förut men nu gör jag det iaf.
Det positiva med året som gått är att jag har vågat och då menar jag vågat som aldrig förr.
Så det är jag riktigt nöjd med och så hoppas jag att detta år blir ett helt fantastiskt år.

De börjar räknas ned på min skoltid och de märks skolan har verkligen ökat takten och det gäller verkligen att vara på alerten. Jag tror dock att jag börjat inse de men tror fortfarande att jag kommer sitta sista minuten med inlämningar. Det är bara sån jag är.


Dags för middag tycker jag står i valet eller kvalet.
Korv Stroganoff med ris eller fläskfile med champinjonsås. Svårt val!!

// Fixarsork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0