Bloggtorka eller tidsbrist?

Ja ni vet varken om de är bloggtorka eller tidsbrist. Dock har de varit två hektiska veckor och jag har inte hunnit ens logga in på bloggen. Varit på resande fot och när jag väl har haft tid har jag inte haft ork att skriva något.

Har fått ett request att skriva om min minst sagt spännande kväll för ett par veckor sen. Mitt såkallade fantastiska sätt att visa hur intressant person jag är. Återkommer med historien i ett annat inlägg.

Igår var min första lediga dag den utgjordes av fotografering har varit igen iväg med fotograf som tagit naturbilder och så självklart har jag varit med i bilderna. De är ju otroligt spännande och väntar med spänning på bilderna. Denna gång blev de lite bilder vid vatten och man kan väl säga innan att de blev lite bohemliknande stile. Har dock märkt att jag har fantastisk dålig hållning så de är något som man kanske skulle satsa på att fixa till.

Idag blev de mys med barnen tre härliga killar som man fick springa och leka med. Trist var att jag var lite trött/seg i kroppen tror att de kan vara dessa hektiska veckor som tagit ut sin rätt. Men imorn blir de parken zoo med killarna får vi se vad grabbarna tycker om de!

 Men nu har jag iaf städat lägenheten och har tid för nya äventyr...

Ikväll blir de kärt återseende i kusensbacke tre varv kanske kan bli fyra!!

/ Fixarsork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0