Löpträna?!?!

Så tog jag klivet ut i kusensbacke trots lite halsont så körde jag tre varv. Gick faktiskt över förväntan.
Dock är jag helt slut nu men fantastisk känsla att kanske kommer mitt löfte om att jag ska bli löpare vid 25 börja slå in...

Efter löprundan kom pappa över och satte upp en hylla till köket och även ett nyckelskåp. Hyllan fick sig ett riktigt fint slutresultat om jag får säga de själv. Tanken från början med hyllan var att den skulle dölja skruvhålen men den vart ju rätt praktisk också..


   
Te burkarna var en gåva ifrån min mormor. Morfars gamla tydligen riktigt fint slitna och vackra.

Så nu känns de äntligen som om allt är på sin plats.

// Fixarsorken.



Kommentarer
Postat av: Em

De blev ju jätte fint ;)

2011-07-29 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0