Fick mitt resultat.

Lämnade ju in en massa resttentor innan skolan slutade.
Såhär ligger de till just nu.
Har fått tillbaka 4 tentor och endast fått en rest!!
Resten bestod i att ja skulle läsa vad jag skrivit och formulera om vissa stycken. Kanske inte så konstigt att jag fick den resten då jag inte hade tid att fixa det under mina två hektiska veckor!
Så de blir nästa vecka som den skrivs klar.
Nu väntar jag endast på en tenta förhoppningen är väl att denna tenta går i lås som de andra.
Men känner att den hänger lite löst!.

// Fixarsorken


Kommentarer
Postat av: Terese

Bra jobbat Johanna! Det är otroligt starkt av dig att fixa det under så kort tid. You go girl. Håller tummarna för den sista.

2011-06-26 @ 11:05:16
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0