Midsommar

Efter en minst sagt tuff och turbulent tid i mitt liv kommer jag tillbaka. Tillbaka precis som att sillen på midsommar ställs fram varje år.
De mest fantastiska med denna midsommar är att vännerna i ens liv kommer tillbaka till mitt liv.
Och som jag har saknat dem nu är vi samlade  och ja känner mig inte tom längre. De känns bra att ha er här.

Det är som de säger man måste skrapa på botten för att orka sig upp igen.



Ha en fin midsommar ni därute och hoppas på att resten av sommaren blir lika fantastisk som en dag med sill och dans.


Ha de fint
Fixarsorken!

Kommentarer
Postat av: Em

Roligt att du kommit igång med bloggen igen. Välkommen tillbaka ;) Kram

2011-07-01 @ 09:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0