70% klart

Och då var vi här igen. De är 8 sidor kvar och de är tre dagar till inlämning!
Jag vill dock puscha de lite och försöka lämna in på måndag tror nämligen jag är för trött för att orkar mig igen en nattsuddkväll till.
Igår efter inlägget tog jag mig i kragen och skrev faktiskt en hel sida till! Tycker ju analysdelen är roligast så där går de ganska snabbt att få ihop något.
Men idag blir de tidigare forskning inte så sugen på att läsa avhandlingar men de är som sagt bara bita ihop.
Är ju faktiskt till 70% klar med uppsatsen.


De som är kvar:
Resultatdel
Diskussionsdel
Inledning.
Genom läsning och se att allt flyter.

Förhoppningsvis orkar jag mig igenom resten.. Jag måste är de enda som går igenom skallen!
Idag blir de plugg hemma hos mamma behöver lite omställning och förändring efter suttit i min lgh i tre dagar..

Hitta en bild ifrån juldagen förra året! Så himla pepp ja blir när jag ser denna bilden.
Då var vi ute gamla gänget och körde gärnet riktigt roligt var de. Och så fin jag var då klapp på axeln de där fixade du bra Johanna :)

//Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0