Åtta sidor kvar för idag!

Nu kommer mitt obligatoriska eftermiddagsinlägg.
Har skrivit halva analysen faktiskt rullar den på ganska så bra.
Dock är jag ju konstant orolig men de struntar jag faktiskt i just nu försöker bara fokusera på att få ned allt på papper.
I helgen är de tänkt att allt som ska vara i dokumentet är där och då kan jag börja pyssla med att flytta om och läsa så att de ser ok ut.

Idag efter ett långt peppsamtal ifrån en kursare bestämde jag mig för att skriva 10 sidor.
Just nu har jag skrivit två räknar inte dem innan samtalet så jag har åtta sidor kvar innan sänggående!.
Men tusan vad bra de kommer bli när de är klart de är iaf min förhoppning.

Tänkte på att de snart är första advent! Ska bli mys tycker iaf jag.
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0