Bryta ihop eller tänka bröllopsservis

Bryt ihop och gå vidare så heter de.
Och de är väl de jag gjorde igår. Läste John Dewey tankar om olika begrepp och efter jag läst en mening tio gånger och inte fattat något så vad brytet ett faktum.
Hemskt de här och imorse när jag vakna att jag ska bli klar. Även om de betyder två sömnlösa dygn men detta gör jag inte om igen eller väntar. Ne usch nu kör vi! Har ju faktiskt tillslut efter två timmars traglande fått ned Deweys tankar så nu är var de bara hälften kvar.

Delar med mig av en bild ifrån förra sommaren. Blev så glad när jag hittade den i arkivet.
Detta var en söndagförmiddag och vi satt på ett fik och jag designade min bröllopsservis! Fint va!.
Då var jag lyckligt ovetande om vad som skulle komma skall.

//Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0