Duktiga jag.

Idag är jag faktiskt stolt skrev/plugga fram till åtta igår. Sedan blev de skavlan och diggilo.
Fantastiskt bra program riktigt bra artister med denna gång.
Har ju sedan tidigare en förkärlek till Björn Ferry och han gjorde mig inte besviken denna gång heller.
Han körde räkmovsen och lite andra danser och jag skratta högt där själv i soffan.
Så himlans skönt att få vara själv ibland bara sitta där och mysa.
Känner att uppsatsen tar på en man vill inte vara social med någon för man orkar inte riktigt.
Men igår fick jag ytterliggare en ide så jag ska väl förverkliga den idag för att få någon slags form på denna uppsats.
För nu vill jag äntligen bli klar jag vill verkligen om de så ska vara att jag sitter nästa helg dygnet runt så ska jag fanimej bli klar!!

Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0