Energi= ett brev på posten.

Så bakades idag igen. Piroger blev de och bakning är som vi alla vet lika med ångest.!
Imorn ska jag skicka in de jag skrivit och ja har skrivit två meningar hittils.
Dock har jag iaf blivit piggare och fått mer ork så förhoppningsvis får jag ihop lite ikväll.
Ska skriva teoridel tänkte ja mig har ju faktiskt tagit ut alla sidor så egentligen ska jag bara skriva ihop det.
Nu får jag lov att ge lite positivthinking till mig efter tre veckor av ångest. Nu kör vi allt material finns och näste vecka kan jag börja nysta i nytt material.
Försöker fokusera på den jobbiga perioden jag hade i maj med alla restentor då fixade jag de samtidigt som jag jobbade. Nu har jag enbart skola så jag borde få ihop de.

Orken kommer tillbaka som ett brev på posten känns de som.
Tre dagar in på semestern och jag börjar bli lite lugnare och börjar återfinna fokus.
Tror till stor del att fokusen har berott på att jag har fått till de med träningen igen. Idag var jag och simma i 40 min och igår körde jag en timmes hårdpass på gymmet.

Imorn är de upp halv sju och gymma lite för att sedan skriva klart historien..

//Fixarsorken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0