Jag älskar mitt liv..

Vill bara meddela nu på morgonkvisten att trots denna tuffa period i skolan så älskar jag verkligen mitt liv.
Jag har fantastiska vänner och familj som ställer upp och hjälper mig.
Igår satt jag 10 timmar totalt och pluggade och de sista två kom Tess. Hon peppa mig verkligen nödvändigt men jag fick saker gjort.
Även fast de är verkligen 1000 saker kvar så känns de som om de börjar ta slut.

Så imorse när jag vakna insåg hur fint mitt liv egentligen är. Och att jag inte skulle vilja byta liv med någon annan.

Hjälmen på nu kör vi.
Körschema:
Fram till Elva blir de plugg och försöka få ihop minst 4 sidor.
Handledarmöte kommer nog bli totalt utdömd men de struntar jag i.
Eftermiddag består av att skriva minst en sida tidigare forskning!
Sen om jag fortfarande är fräsch så blir det att skriva resultatdel!.

//Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0