Mitt förnamn borde vara trött.

Vakna med en lätt känsla av att jag var bakfull. Problemet i denna ekvation är att jag inte har druckit en droppe de senaste dagarna.
Igår fick jag tillbaka en salstenta underkänt och då är de bara ta tag i den lilla tråden igen.
Ne jag är trött och kan inte riktigt tänka klart folk pratar med mig men jag förstår inte vad de säger.
När någon kommer med problem så hör jag dem inte jag är för trött hinken är full och mer får jag inte in.
Vet inte riktigt hur man ska vända på detta. Men jag började morgonen med att städa för att göra något sedan får vi se hur dagen fortskrider.

Har iaf fixat allt material till min uppsats så förhoppningsvis kan jag limma ihop all information så de blir något fint av detta. Vet inte riktigt hur men de får bli vad de blir. Min handledare får väl kasta detta utkast i väggen igen jag orkar inte fundera längre.

Ja trött de är namnet jag borde ta som förnamn.

Trots att jag är helt slut i skallen så har jag bestämt mig för att försöka ta mig igenom detta. Tar väl en pusselbit i taget och försöker limma ihop livet vet inte hur allt ska gå ihop. Just nu är de körigt och mycket som är i skolan går inte alls bra men ibland måste de väl gå fel oxå!

//Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0