Morgonpigga JAG!!


Bilden är inte tagen på morgonen men tycker den passar in i detta lilla morgonpigga inlägg.

Uppe med tuppen eller närmare kvart i fem för att skriva klart någon slags teoridel!.
Nu är iaf den så gott som klar kanske behöver göra lite tillägg men jag är igång och de är faktiskt lite kul. Måste erkänna bara lite roligt är de.
Snart blir de träning och sedan hem till en vän för att berätta om mitt stordåd till uppsats be henne läsa den och få den kastad i väggen.
Men vad gör de jag är pigg och på känns för första gången som jag kanske är på ett såkallat spår.!
Nej funderar på att äta de kan ju aldrig vara fel!

Ha en fin dag därute och när de tryter i livet tänk då på citatet jag tog ifrån Steve Jobs som gör iaf att jag inte tycker framtiden känns lika läskig utan mer begriplig:
"Again, you can't connect the dots looking forward; you can only connect them looking backwards. So you have to trust that the dots will somehow connect in your future. You have to trust in something — your gut, destiny, life, karma, whatever. This approach has never let me down, and it has made all the difference in my life."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0