Möta skräcken

Har inte transkiberat mina intervjuer ännu mkt för att jag inte vill höra min egen röst men ikväll kör vi!
Jag babblar med mig själv i ett par timmar!
Imorn blir de skrivbordet igen för lite revideringar det går trögt framåt men jag ska allt försöka bli klar.
Var riktigt skönt idag när vi hade sista seminariet för denna kurs att träffa alla och se hur långt de kommit med sina arbeten. Känns skönt att inte vara ensam i all stress och press.
Fick även svar på mina frågor så nu är de bara tuta och köra så borde jag hamna någonstans i ingemansland.

Förhoppningsvis är jag klar med all material och metoddel imorn. Teorin ska jag fila lite på ikväll när mitt favoritprogram slutat. Härligt livet är när man dejtar en uppsats!

//Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0