Påbörjat analysen bättre sent än aldrig!

Äntlingen, äntligen, äntligen har jag startat på min analys.
Och igår hittade jag tidigare forskning på miitt område.
Detta betyder att med lite flax och lite sömn så kan jag få ihop uppsatsen!
Har gjort ett trist och statiskt schema över hela helgen.
Kan bli värsta helgen i mitt liv men de spelar ingen roll
jag vill bara bli klar. Jag bryr mig faktiskt inte ens om jag får underkänt.
Jag vill bara lämna in den till någon som kan läsa den och säga a eller b.,
Så jag kan rikta in mig ännu mer på uppsatsen.

Kolla lite mer i arkivet av bilder och fann denna.
Vet att man inte ska kolla bakåt i tiden men de är iaf en fin ljuskreation och snart är de ju faktiskt jul.
Samtidigt kanske de finns en ljusning i min tunnel!! :)
Tack fina vänner och familj som lyssnar på klagosången på tisdag blir jag Johanna igen!

Kanske ett ljus i tunneln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0