Söndagslunk

Ingen sömn inatt på grund av att grannarna varvar festerna om varandra. Ne nu orkar jag inte längre nu blir jag gnällig och meddelar värden om spektaklena som händer här under helgerna.
Måste ju va fräsch så jag kan skriva min uppsats!

Idag står shopping på schemat och lite myssöndag helt enkelt.
På kvällen blir de ytterliggare lite intervju rejs den sista som ja har haft. Sedan övergår jag till att beskriva min tre teoretiska begrepp.
Måndagen innehåller nog lite bakgrund och tidigare forskning för att på kvällen övergå till en sammanfattning av intervjuerna.
Jag behöver ju inte känna att jag inte har något för mig iaf de finns mycket som jag kan fixa och trixa med under veckan.
Snart är även min semester slut och på måndag om en vecka då startar jag jobbet ska bli härligt att komma tillbaka till verkligheten..

Ha en fin Söndag
//Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0