Sova = Pigg?

Nu är de första natten på länge jag har fått sova ostört! Så htimla pigg vilken skillnad livet ter sig när man får sova.
Har äntligen fått feedback ifrån min handledare angående min uppsats(ni vet den uttjatade) han tyckte de såg bra ut och att teorin som jag hade varit orolig för gillade han och tyckte ja skulle köra på.
Så idag blir de först babygos tänkte kolla in uppsatsen lite men ikväll så blir de hårdköring!.

Vill bara tipsa om Lalehs låt Ängeln i rummet. Ja de är den låten som var med i Så mycket bättre. Helt fantastisk är den. Blir så lycklig ut i fingerspetsarna när jag hör denna!

Laleh – Ängeln i rummet
Check it out!.

Ne dags för att se vad man har skrivit för spännande
Ha en fin dag
Chipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0