Upp och ner

Uppe med tuppen och försöker på mig skrivande.
De är verkligen så att skrivandet gör en helt knas i skallen.
Ena dagen är man pigg och vill ta tag i uppsatsen och klara sig. (idag är en sån dag)
Men gårdagen innefattade hopplöshet och meningslöshet. Hur ska jag få ihop den var en tanke som inte lämnade min tankegång.

Men nu har jag iaf kommit fram till att jag tänker göra ett försök att bli klar! Vet dock om att de är ont om tid! Dock så blir jag varken arg eller besviken om jag inte hinner. Då får jag enbart göra den i vår istället och då är ju halva uppsatsen gjord.
Vi får se vad handledningen ger för information till mig! Förhoppningsvis något sjukt bra och kanske en klapp på axeln du har gjort rätt! Då blir jag nog lite taggad att fortsätta!.

//Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0