Chock!

Hmm fick ett minst sagt underligt meddelande/samtal igår!
Och när orden kom fram och beskrev något slags händelseförlopp fick jag en chock.
Egentligen vet jag inte varför borde inte bli chockad men jag kan inte rå för de.
Ju mer jag tänker på de ju värre blir de!
Rädsla är väl någon del i chocken jo jag är rädd. Vet inte vad jag är rädd för men rädd är jag...

Dock vet jag att livet är såhär man försvinner och man ses. Men när folk försvinner så kommer jag nog aldrig kunna vänja mig vid. De verkar vara helt omöjligt för mig.

Tanken går väl till de som var och de som kunde blivit men även de som är!
Varför ska livet spela ett spratt och låta en få fundera över saker som borde vara förbi???

// Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0