Helgen som läggs i minnesbanken.

Ja då var helgen till ända.
Detta är en helg som vi får kapsla in och läggas in i minnesbanken.
Helgen startade med jobb som flöt på riktigt bra sedan gick vi över till att komma hem.
När vi väl landat hemma blev de upphämtning ifrån Tess!
Sedan blev de bio och vi såg såklart den nya filmen " En dag"
Otroligt fin film om två människor mitt i livet som möts en dag och så får man se hur deras liv formas utifrån detta!!
Det är en film som är topp tre i mitt arkiv iallafall.

På söndagen blev de shopping för lägenheten för att sedan gå över till att springa mina 4 varv i kusensbacke.
Kvällen avslutades med bullfest och batmanfilm. Inte dåligt för en söndag!.

Livet rullar vidare och ordnar sig alltid. Nu är de tyngsta i mitt liv uppsatsen som jag aldrig aldrig kommer igång med!!!

// Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0