I tights och tunika

Så var de äntligen fredag. Min tuffa veckan har jag kommit igenom idag är jag dock dödstrött men snart ska jag iväg på intervjuer! Det verkar iaf bli en succé kul att få höra deras åsikter.
Efter dessa intervjuer hopptas jag på att min uppsats kommer igång.
Jobbar några dagar till sedan blir det semester i tre veckor med fokus på tentan.
Igår fick vi läsa andras tentor de fick mig att få lite hopp. Många har haft samma panik och för mig var de skönt att fler haft panik så man inte känner sig ensam!

Nu har jag iaf bestämt mig att varje dag jag vaknar så ska ja tänka att idag blir en bra dag! Annars kommer jag nog inte orka hela vägen ut!
Har även Lisa i bagaget för att jag ska orka hela vägen ut!
De blir bra de blir de nog!

// Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0