Idag får bli en produktivdag.

Nu gryr morgonen och jag samlar kraft för att ta tag i jobbet idag!
Ska vara riktigt produktiv idag.
Helgen gick i festens tecken och mina kära vän Kristian fyllde 25 fantastiskt kul! Å vi får väl lov att gratta återigen.
Skönt att få rymma till helsingborg och glömma alla måsten.
Blev lite shopping oxå i Valöshoppingcentrum tror jag att de hette får kolla upp detta lite mer tror jag ingen jag sätter pengar på de.

Man kan säga att dagen går i två olika riktningar!
Den första handlar om att få något slags viktigt gjort på jobbet och den andra inriktningen är att hitta en diktafon till mina intervjuer inför fredagen som är inbokade.
Känns skönt att få några gjort då kan jag faktiskt börja koncentrera mig på att bli klar. Eller iaf få ihop något slags material så man kan skriva ihop katastrofen.

Igår var jag allt och handla mig en ny vinterjacka så himla fin och varm jag är riktigt nöjd.
Ska försöka få till en bild så ni kan se de fina vidundret.

//FIxarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0