Middag med vänner och spring i kusens backe.

Intervjuerna gick superbra.. Riktigt trevliga pedagoger och jag är riktigt nöjd med mitt material. Nu inväntar jag mina andra två intervjuer och de hoppas jag kommer ske så snart som möjligt.
Tiden börjar rinna ifrån men jag håller fokus på det positiva.
Igår kväll bjöd jag på middag för två vänner.
Vi spelade sällskapsspel och kollade på diggilo. Riktigt mysig kväll med inslag av mycket skratt och tjafs! Vill bara påpeka att jag vann och efter lite efterfrågningar kring om jag hade lärt mig alla svar på frågorna gav de upp. Och sa tillslut att jag vunnit.
Jag är så himla trött nuförtiden tanken på att gå ut på en fredag och kalasa fram till kl 5 funkar inte längre.
Hmm kanske börjar fokusera på annat nu eller ngt.
Idag blir de springa i kusensbacke med världens bästa sedan tror jag att jag kommer bli bjuden på middag! Trevligt tycker jag.

På med springbyxorna nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0