Härliga liv.

Så var en pluggdag över.
Har suttit med Saris hela dagen och försöka förstått mig på vetenskapsteori.
Ganska enkelt om man försöker tänka logiskt oftast handlar de om att själva orden är svårare än förklaringen till dem.
På måndag blir de salstenta på de och tänkte faktiskt klara den. Sista salstentan för denna utbildning så de skulle vara härligt om jag fick den ur världen.
Nu har jag äntligen fått veta vem min handledare är som ska hjälpa till med uppsatsen känns otroligt bra då han är den som jag fått bäst intryck av. Mejlade honom i förmiddags och öste ur mig all panik. Så tänkte jag efter jag skickat det att han måste tro att jag är halvt galen. Men tillbaka fick jag fram ett roligt lite mejl och han fråga om vi kunde ses imorn då han ansåg att de var onödigt för studenter att ha ångest över dessa små ting.
Så de känns otroligt tryggt och bra. Jag är nöjd.

Måste säga att livet rakt igenom känns ganska härligt. Snart är jag klar och fri ifrån skolan. Snart får jag starta någon slags karriär och kan börja forma mitt liv. Äntligen
Jag har längtat de senaste året för att få ta fart med mitt liv.!

Snart blir de kvällspromenad i kylan och sen tidigt i säng för en hel dag i skolan.

Pigga på er nu därute snart är de höst!

// Fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0