Melankoli!

Sitter och skriver sista skolarbetet! De sista innan jag nästintill är klar.
Börjar bli lite melankolisk och inse att tre och halvt år har flugit förbi. Vad är de som hänt? Vad har jag gjort och har jag gjort rätt val..
De känns otroligt att om tre månader är jag klar och då ska jag jobba börja på min karriär. Känns lite som jag har levt någon annans liv i tre och halvt år och nu ska jag återgå till mitt eget. Dock har jag insett att åren har gått och jag har förändrats och eventuellt lugnat ned mig lite.
Inget blev egentligen som jag hade tänkt mig men när blir det så.

Tror jag är nöjd och om tre månader kommer jag vara en fri människa inga fler inlämningar!!

/Fixarsorken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0