Tillbakablick

Var helt utpumpad igår efter mina 4 varv i spåret. Så de blev inte mer än soffhäng under kvällen.
Nu är jag dock lite piggare och ska snart ut i världen för att köpa ett par byxor och plugga till min salstenta som hänger i luften.
Måtte man klara den sista terminen!

Har de senaste dagarna fått lite längtan tillbaka till åren när man var 17-18 vet inte riktigt vad de beror på. Men jag har fått gå igenom många fina minnen under dagarna som gått. Saknat visssa och förstått varför vissa har försvunnit. Dock ska ja väl åka tillbaka till vanliga vardagen snart förhoppningsvis...

Men såklart är ja allt en happcamper!

Kommentarer
Postat av: Terese

Bra jobbat!



Känner igen dom där återblickarna och ibland saknar man tiden som var med alla roliga upptåg och knasiga saker. Kom att tänka på dig idag när jag var inne på Lagehaus för de spelade KM-låten "I want you" haha. =) Minns inte vem som sjöng den bara.



Vad ska du tenta?

2011-09-15 @ 17:35:18
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0