Långpromenad med sällskap

Laddar för en promenad med ystersyster.
Känns riktigt bra de här med träning och rörelse. Det är de enda som riktigt roar mig just nu.
Vet inte om jag berättat att jag även sagt ifrån till alkohol nu har jag hållt upp i en månad idag. Nu är det bara 2 månader kvar.
Så nu kanske några undrar varför jag håller upp med alkoholen?!?!
Det är faktiskt mest för att få resultat av min träning och även kunna hålla mitt träningsschema. För handen på hjärtat hur många har gått bakis till gymmet och kört 2 timmar?
Inte jag iaf..
Måste säga att de känns riktigt skönt i kroppen och jag blir piggare för varje dag som går. Jag orkar mycket mer vet inte om det är uppehållet av alkohol eller att träningen gör sitt. Vi får väl se om några veckor.

Testa mina favoritjeans alldeles nyss kan lugnt säga att de är flera kilon kvar innan jag kommer i dem. Men tusan i mig jag ska komma i dem. De är mina smaljeans och när jag kommit i dem har jag allt nått mitt mål.

Ha en fin dag ni därute.

/fixarsorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0