Leka att det är på låtsas.

Så sitter jag där  i stolen och timmarna försvinner bort.
Sitter där och låtsas att de inte är på riktigt och det är inte farligt.
Det händer inte oss och om jag stänger av ett par timmar till kommer det försvinna.
De värsta scenariot som jag ser framför mig ser inte andra. Vet inte om det är för att dem inte sitter där i stolen. Eller så är det kanske helt enkelt så att de försöker peppa mig. Men jag vill inte bli peppad.
Jag är rädd och jag är rädd att livet inte blir som vanligt.
De där vanliga som jag ibland kan bli så ofantligt trött på. Men nu önskar jag de där vanliga.. Tills dess så sitter jag i stolen och låtsas. Låtsas att de är någon annan som drabbas och inte vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0