Sammandrag av helgen.

I fredags var jag ledig ifrån jobbet inte av någon rolig anledning utan mer att jag skulle försöka ta mig igenom plugget inför den sista salstentan. Så hela dan och natten gick i princip åt till att plugga.

Lördagen startades med huvudvärk och en seg promenad emot skolan där jag rev av en salstenta. Salstentan bestod i exakt samma frågor som sist och jag undrar om detta kommer gå vägen? Men denna gång försökte jag svara mer utförligt än vad jag gjorde sist. Skulle vara så skönt att få klart den och även få godkänt på sin uppsats? Har inte hört ett knyst ifrån kursansvarige om min uppsats! Hoppas hoppas att jag klarar mig så kan man få söka ett examensbevis.
Lördageftermiddagen spenderades en stund hos min pappa för att sedan åka vidare till min kusin som precis fått babynr 2 så söt lite skrott. När vi bebisgosat länge och väl åkte vi hem och jag gjorde iordning mig för middagskaos.
De blev middag på en Mongolisk restaurang och fantastisk god mat var de. Så härligt att få umgås med kusinerna och snacka skit om tiden som vart.
I söndags så blev de lite hemmamys och städning men tog mig en promenad i det fina vårvädret. Senare under dagen gick jag till mormor och sågade ned hennes träd som hade rasat under stormen. Härligt att få vara ute och arbeta lite med kroppen. I like!!

/Fixarsorken

Kommentarer
Postat av: Em

Mysigt med bebisar. Sen värdret blir ju bara bättre och bättre

2012-02-27 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0