BALANS

Nu har jag myst med min väns underbara barn. Och även hjälpt till med lite böcker som hon ville lägga ut.
Har verkligen bestämt mig att detta år ska gå lite i balans tecknet. Jag har alltid stressat runt och försök hinna med tusen saker samtidigt men nu känner jag efter att skolan har slutat att kroppen är slut.
Så nu ska det bli balans i livet. Som idag till exempel först ta de lugnt med vänner och sedan gå och träna.

Idag blir det först body pump i en timme för att avsluta träningen med latinodans.
Är faktiskt riktigt taggad och känner att kroppen behöver detta för att komma i balans.
För ja balans var ju mitt nya modeord i mitt liv iaf

Kommentarer
Postat av: Em

Det låter som en vettig idé :) Jasså latiodans vad roligt, då får du lära mig lite movs så jag kan dansa loss med sen haha

2012-01-17 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0