Idrottsgalan.

Igår gick ju idrottsgalan av stapeln. Verkligen älskar galan och blir så pepp att kanske en dag är några av mina fantastiska kusiner där. I vanliga fall tittas programmet med min kära pappa men igår fick vi lov att sitta i varsin tvsoffa. Det funkar det med men det är ju mkt roligare om man kan sitta och diskutera priserna tillsammans.


Patrik Sjöbergs tal igår var otroligt rörande och trots att Aftonbladet sågar honom idag med tanke på att han var kritisk till galan. Så måste jag säga att det var ett helt fantastiskt tal och han har tagit hemska händelser och vänt det till något som blivit okej att prata om i det öppna rummet.
Jag måste säga att det är otroligt modigt av honom att öppna sitt privata liv för allmänhetens beskådan och inte minst sagt sorgen som han har haft underliggande i flera år.
Så jag måste nog säga att i år så var Patriks pris ett av det viktigaste och mest behövda pris.
Otroligt glad att han fick det.

Nu blir det ut i vida världen och tack än en gång Patrik för din historia.

//Fixarsorken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0