Mitt i natten

Så var det mitt i natten.
Sjukdomen är över och jag känner mig som mig själv igen.
Länge sen jag blev sådär akutsnabbt sjuk. Tror det ligger nog i all press som vart den senaste tiden.
Ska väl snart ge upp för sängen men måste säga att det har vart skönt att få vara hemma dessa 3 veckor.
Har lite medvetet bestämt att vara hemma mest för att jag inte orkar springa på krogen.
Jag orkar inte av den anledningen att de är fullrulle utan mer att det vart så mycket ifrån skolan att jag inte orkar vara trevlig helt enkelt.

Men snart ska jag bli trevlig igen. Nästa vecka skrivs de sista på min uppsats och sedan har jag en salstenta kvar sedan hämtar jag äntligen äntligen ut mitt examensbevis.
Lyckliga jag. Jag klarade de och just nu är jag inte så glad över detta faktum. Men kommer nog vara det om ett par veckor...

Ha det fint därute.

// Fixarsorken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0