Peppad till tusen

Så nu var uppsatsen återigen inlämnad. Jag har i princip städat hela huset och bara peppar inför träningspass I LIKE.
Känner faktiskt efter 3 veckor av hårdträning att kroppen börjar bli lite mer sammansatt än tidigare.
Ikväll blir det body pump. Hepp pepp. Behöver verkligen hjälp när det kommer till styrkan. Hatar att lyfta vikter så det är väl bra om någon skriker på mig ibland.

Har precis bestämt mig för en spännande liten eskapad i höst hoppas på att allt går i lås..
Hoping wishing.. Det skulle göra hela min vår om de skulle kunna fungera.
Men vi får helt enkelt vänta och se.

Men när beslutet togs för ungefär två timmar sen att förverkliga detta så boostade mitt liv rejäääält.


Ser verkligen ljuset i tunneln nu.... YEAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0